Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face (cadou)

Am atâtea mărunțișuri inutile prin casă, încât săptămâna trecută mi-am cumpărat o comodă. Cadouașe primite de la diverse magazine, farmacii, chestiuțe menite să mă fidelizeze, care însă au sfârșit prin a mă enerva la culme. De ce nu le-am aruncat pur și simplu? Pentru că sunt nou-nouțe, cele mai multe stau cuminți în ambalajul lor, strălucitoare și foșnitoare.

Să le dau mai departe n-am îndrăznit, pentru că sunt absolut inutile. Așa că am ales să le țin în ideea că cine știe? Poate când va mai crește fetița se va juca cu ele, poate când va veni arșița și voi avea nevoie de ventilatorul USB de laptop, poate când voi fi babă voi purta broșa aceea din tinichea, în formă de fluture, pe care am primit-o de la o farmacie.

Ce a făcut în schimb consumerista de mine? Exact, a mai cumpărat ceva. Comodă, să am spațiu de depozitare. Că cine știe, poate mai primesc niscaiva cadouașe.

Dar gata, trebuie să sparg cercul! Încă de când eram de-o șchioapă și mă holbam la revistele de benzi desenate, îmi doream să mă fac super erou. În sfârșit am ocazia să fiu. Voi fi #SuperErouToday și voi nimici câteva mituri care s-au aciuiat pe-aici, prin marketingul comunitar, de ceva vreme:

1.Marketingul se face oricum și oricând, orice cadou e binevenit, că doar românului îi plac mocăciunile.  

Fals. Românul a început și el să se cizeleze, să aibă standarde mai înalte. Dacă primește cadouașe din partea anumitor antreprenori sau publicitari, o face mai mult de politețe, dar simplul fapt că-i oferiți ceva total inutil și de proastă calitate nu înseamnă nimic.

2. Dacă e foșnitor, strălucitor și are fundă, e bun de dat.

Fals, din nou. Cadoul trebuie să aibă un design deosebit, să fie creat cu bun gust, să fie haios sau util, unic sau out of the box. Si, neapărat, ca scos din cutie, înțelegeți jocul de cuvinte.

În calitate de #SuperErouToday, sunt aici ca să dărâm aceste mituri și să propun ALTCEVA. Dacă ești antreprenor, fă pasul următor și treci la campanii WOW, care să-i lase pe partenerii corporate, pe angajați sau pe consumatori cu o impresie plăcută și de durată! Common, pe ce lume trăim? Imaginea și prima impresie contează!

O plantă într-un ghiveci ceramic în formă umanoidă din categoria plante și semințe. Arată într-un mare fel pe orice birou sau pervaz de fereastră, plus e ceva viu, de care să ai grijă.

Alte super idei de cadou care cu siguranță nu vor sfârși uitate într-o comodă, mai ales că vine sezonul ploios, sunt niște umbrele. Mie mi-a plăcut în mod special această umbrelă anti furtună, creată pe suport din metal și fibră de sticlă, pentru un plus de rezistență.


Un alt cadou pe care l-aș dărui din toată inima ar fi un rucsac cu design urban, creat din material reciclabil, super practic datorită numeroaselor buzunare și compartimente interioare.

Sau, ce mi-ar plăcea mie să primesc cadou, mai ales în zilele astea în care stăm mai mult în casă, ar fi setul acesta select de servire a vinului. Cu un design marcă înregistrată, setul Airo Tech combină eleganța lumii moderne cu plăcerea de a servi vinul acasă.

In calitate de #SuperErouToday, fac apel la bunul simț al antreprenorilor care, sper, se vor orienta spre cadouri adevărate pentru clienții lor. Și că vor oferi promoționale custom made, care să fie personalizate cu mesajul sau brandul lor în cele mai mici detalii.

Nu uita: Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face (cadou).

Sursa imagini: TodayAdvertising


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020.

Sponsor:

Comentarii

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *