24 Nov

O castană face cât o mie de cuvinte

Mai ales după Black Friday-ul acesta, mult așteptatele oferte mi-au lăsat un gust amar, după ce îmi pregătisem în coș produse de pe la diverse magazine online – ditamai lista de produse, pentru ca în ziua cea mare să mă trezesc că, de fapt, reducerile nu erau deloc sau erau mai mici decât mă așteptam.

Am stat regulamentar cu toate tab-urile deschise, în speranța că, poate-poate oi găsi pe vreun site o reducere mai acătării la consola pe care o vânam deja de jumătate de an. Mi-a crăpat și browserul la un moment dat. Câte tab-uri deschise și refresh-uri să ducă și el, frate?

 

Rezultatul a fost că a trecut fain frumos Black Friday și eu tot nu mi-am luat consola visurilor, ăăă, nopților mele albe. Dar nu e totul pierdut! Am găsit o platformă cu reduceri postate chiar de utilizatori, nu de magazine. Oameni ca mine, ca tine, ca prietenul acela mereu în căutarea celui mai bun preț, oameni care găsesc cele mai tari reduceri și le adaugă pe Castana.ro.

Fie că e vorba de haine, electronice, jucării sau servicii, pe platformă poți să dai la tot pasul, sau mai bine zis la tot click-ul, de oferte la care nici nu te gândeai și, în plus, Castana.ro funcționează ca un Black Friday tot anul, nu doar în noiembrie, ajutându-i pe consumatori să descopere, să evalueze și chiar să anunțe o nouă ofertă.

 

Când vrei să faci cumpărături, anticipezi o recompensă. Poate ai de gând să achiziționezi un cadou pentru soție, sau un telefon ca să sărbătorești că ai reușit să duci la capăt un proiect la job. Odată ce ai făcut cumpărătura respectivă, calea din creier care ține de recompensă se activează. Dopamina îți inundă sistemul dar, după ce senzația se duce, o nouă poftă de cumpărături îi ia locul.  Dacă mai găsești și o ofertă de preț, vinovăția de a fi cheltuit o sumă mare de bani pe această plăcere dispare, așa că senzația de bine e și mai puternică.

Un studiu publicat în Psychology and Marketing a arătat că terapia prin cumpărături poate avea un impact pozitiv de durată asupra psihicului nostru. Așa că e demostrat că shopping-ul ne face mai fericiți.

Sunt mai multe tipuri de cumpărători:

🟢 Cumpărătorii compulsivi, care cumpără produse când simt distres emoțional.
🟢 Cumpărătorii de trofee, care sunt mereu în căutarea produsului perfect.
🟢 Cumpărătorii flashy, care caută atenția ce vine la pachet cu a purta lucruri frumoase, noi.
🟢 Cumpărătorii de produse la ofertă, care achiziționează item-uri la reducere, chiar dacă nu au neapărata nevoie de ele.
🟢 Cumpărătorii “bulimici” , care cumpără și returnează produse ca parte a unui cerc vicios.
🟢 Cumpărătorii colecționari, care găsesc o valoare emoțională în a avea seturi complete de lucruri.

Eu una mă regăsesc în cel puțin trei din aceste tipuri. Ce mai, sunt o persoană complexă. 🙈

 

Da măi, ofertele de pe Castana.ro sunt chiar pe bune.

Gândește-te doar: faptul că nu magazinele, ci oamenii sunt cei care găsesc și anunță ofertele. Drept  urmare, pe Castana.ro ajung doar oferte apreciate de membri.
Mai mult, un rol important îl joacă și voturile comunității, care te ajută să-ți dai seama dacă o ofertă e cu adevărat  avantajoasă sau nu.
Cât despre sistemul bazat pe grade, trebuie să știi că pe această platformă utilizatorii sunt cei care decid dacă castanele sunt „fierbinți” sau „reci”.  Ofertele cu voturi pozitive se vor evidenția după temperatură crescută, iar cele neinteresante, care primesc multe voturi negative, se răcesc de tot și dispar automat din listă.

E un concept de gamification căreia mie, ca gameriță înrăită ce mă aflu, îmi place la nebunie!

Dacă nu ai posibilitatea să intri zilnic pe Castana.ro și să tot dai refresh și vrei totuși să fii la curent cu cele mai tari oferte, poți să te abonezi la newsletter-ul Best of 50’s și ofertele de neratat ajung direct în inboxul tău.

 

 

În primul rând te înscrii/autentifici pe site. După ce te-ai logat, apeși  “Adaugă o ofertă”, faci copy/paste linkului cu produsul aflat la ofertă. Se va genera automat o serie de imagini corespunzătoare produsului respectiv, așa că faci click pe una din ele, ca s-o selectezi.

Următorul pas e să scrii prețul actual (câmp obligatoriu) și prețul vechi al produsului. Copiezi titlul, apoi descrierea produsului de pe site-ul pe care l-ai găsit și faci paste în Castana.ro. Tot ce mai ai de făcut este să adaugi oferta și să aștepți să fie apreciată de ceilalți utilizatori. Poți primi și comentarii privitoare la oferta adăugată, așa că te poți angaja în discuții cu comunitatea. E o platformă vie, prin urmare autentică și credibilă, spre deosebire de marketing-ul pompos care se află de multe ori în spatele “marilor oferte”.

Platforma e în continuă creștere, așa că există și un sistem de gratificare a celor care contribuie la adăugarea ofertelor. Așa că, în perioada 10 noiembrie – 10 decembrie 2021, primii 50 de utilizatori înscriși pe Castana.ro, care contribuie cu minim 10 oferte apreciate de comunitate (minim 10 voturi pozitive), vor primi automat un voucher în valoare de 50 ron pentru cumpărături efetuate pe platforma eMAG.

Eu una am devenit fan al platformei, m-au cucerit în primul rând ofertele autentice, dar și ușurința cu care am folosit-o, interfața atrăgătoare și conceptul de gamification și de gratificare a userilor activi. Intră și tu pe Castana.ro, să vezi aici oferte adevărate!

Foto via castana.ro, video prelucrat in Canva

Am primit castana de la BlogalInitiative și o dau mai departe.

Sponsor:

Comentarii

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *